Pages

Monday, 31 May 2010

- Aircond kereta aku buat hal lagi -

last2 kena buat mejar overhall pulak dahhhhhhhhhh kata mekanik tu, kopak duit aku..

3 comments:

  1. mak aiiihhh....
    giler tu kalo econ buat hal..habiiih pulak suma nak bukak..takut plak tengoknyer...

    ReplyDelete
  2. semua kete baru sekarang kalau ada masalah besar semua kena buat mcm tu...senang kita tukar pakai kete lama balik lah...ekekekeke

    ReplyDelete
  3. ala kecoh la, aku lagi power. Air con kat motosikal aku banyak kali rosak tapi rosak2 pon anginnya kluar kot! sejuk gila. jgn kate muka aku je sejuk, badan, sampai kaki pon kene angin. hahahaha

    ReplyDelete