Pages

Thursday 17 June 2010

CERITA TENTANG BLOGWALKING

Mula2 aku nak ucapkan terima kasih kepada Rama2ungu yang telah memperkenalkan aku dengan benda ni..awal minggu ni tak silap aku hari isnin hari pertama memulakan tugas diminggu yang baru Setibanya aku di opis, macam biasa aku terus on PC dan taip alamat URL blog aku la sambil duk belek2 blog aku, dekat CBOX aku nampak lah nick rama2ungu, aku pon klik kat link dia dan terus menyelinap masuk ke kawasan jajahan rama2ungu. bila masuk sana aku nampak satu benda yg belum pernah ada kat situ nak tau apa benda tu? ekekekek BLOGWALKING la..aku tenung punya tenung nak faham fungsi benda ni lama jugak la ambik masa aku, last2 faham la sikit2 aku pon terus la register untuk dapatkan nya.. aku rasa beruntung kalau pakai benda ni sebab dia boleh tingkatkan traffic blog kita dan dapat berhubung dalam komuniti blogger yang besar. ok itu saja yang dapat aku tulis untuk kali ini dan kalau ada salah silap tolong perbetulkan ok.

2 comments:

  1. nmpknya wawwi widget anda menjadi dengan baeknya sbb sye singgah ke blog ni melalui wawwi widget..truskn berblogwalking..

    ReplyDelete
  2. kalau mcm tu ok lah tak sia2 sy letak benda ni. terima kasih kerana sudi bertandang ke sini.

    ReplyDelete