Pages

Thursday, 29 July 2010

Hari malang buat dia...

Salam semua, cerita ni berlaku semasa perjalanan pulang dari bertemu Uncle.. masa kami (aku dan lemon lah) menghala balik ke opis tiba-tiba handphon aku berbunyi.... aku pun tengok la no dari mana yg naik tu.. rupa-rupanya nombor dari opis aku... naik cuak jugak nak jawab mana lah tau takut2 bos aku yang call mampus aku....ekekekek tapi tak pa aku kan jentel, selamber lah aku jawab... bila jawab dengar suara pompuan.. lega rasa.. sebab bos aku lelaki... panggilan tu rupanya datang dari Puan Ros bukan Bunga Rose.. hehe. baru jer kawin tu bai... Nak tau sebab apa dia call aku... sebab dia nak mintak aku tolong sorang staf yang terkurung dalam bilik air kat tempat keje aku lah... macam mana boleh terkurung kat dalam tu, aku pon tak tau.. ekekekek mungkin ganas sangat kut tolak pintu bilik air tu.. Kat opis aku ni kalau ada masalah bab mcm ni selalu jer cari aku, aku ni lebih kurang mcm " MacGyver " anda semua tentu tahu kan siapa dia.. semua benda dia boleh buat... kat sini depa rasa aku lebih kurang mcm dia la sebab tu depa cari kan... haha.


 Gambar saat-saat genting di lokasi kejadian untuk tatapan anda semua  " Tandas Wanita Opis Aku " mungkin tempat ni keras kut... dia pulak masuk sorang-sorang memang kena la ekekek..

   Usaha dari pihak Hazmat Tu Haji sedang baca sesuatu sambil memusingkan tombol pintu...
aku kasi arahan jer kat belakang...

Keras jugak benda ni... cakap Haji.. tapi tak pa kita yang buat dia bukan dia buat kita haha.. Ayat pawa dah keluaq, Haji bukan sebarang haji ni.. Haji ni serba serbi boleh buat.. Lahir kat Arab Saudi.. kalau ada apa-apa masalah tentang makluk halus ka besar ka boleh panggil dia.

Selepas berminit-minit berlalu terbuka juga pintu tu dik dikerjakan oleh aku dan haji.. Gambar pompuan tu lah mangsa nya.. menangis jugak la dia kat dalam tu... haha aku tau gelak jer kan...

Tapi tak pa semua dah selamat ... cik adik ni pergi dengan tak kata apa-apa...

*moral of the story... jangan lupa ajak kawan teman yer, walau ke tandas sekali pun kalau terkurung pun terkurung dua kalau masuk 2 la kalau masuk 3 tiga la. apa yang aku melalut ni aku pun tak tau.

8 comments:

  1. ada makluk yg kacau ker atau pintu rosak?

    ReplyDelete
  2. tombol pintu jer yang rosak sop hehe.. :)

    ReplyDelete
  3. looorh..tombol pintu rosak gantibaru la kan..hehehehe
    bikin gempak je ek..ngeeeee

    ReplyDelete
  4. wah hebat jd mcgyver nih hehe

    ReplyDelete
  5. ditolong nga kasih ucapan terima kasih, mending di biarin aja sampai malam.......

    ReplyDelete
  6. keren nich artikelnya berbobot..
    keep posting sob.. bila berkenan buat tukeran link saya tunggu komment baliknya yah sob..thnks

    ReplyDelete
  7. takut nye kalau terkurung...huhuh~

    ReplyDelete