Pages

Sunday 18 July 2010

Kad prabayar MOL, PayPal di lancarkan.


MOL AccessPortal Berhad (MOL) dan penyedia perkhidmatan bayaran dalam talian terkemuka dunia Paypal, mengadakan pakatan strategik dengan memperkenalkan kad perabayar jenama bersama yang dikenali sebagai The Digital Card, sekali gus memberi peluang kepada berjuta penguna internet di negara ini membuat pembelian atau mengunakan perkhidmatan internet tanpa mengunakan kad kredit.

Kad yang dikeluarkan EON Bank Berhad (EON Bank) itu yang bakal berada di pasaran mulai 19 julai ini, boleh diisi semula di lebih 15,000 kedai terpilih di seluruh negara dan melalui perbankan internet.

Kelebihan kad ini, pengguna dapat membuat pembelian secara cepat dan selamat serta menambah nilai MOLPoints bagi tujuan bermain lebih 200 permainan video dalam talian. Pemegang kad juga akan diberi rebat sebanyak RM15 untuk transaksi pertama dilakukan dengan jumlah sekurang-kurangnya RM150

Tawaran sah sehingga 31 Ogos ini.. Untuk semua pengguna internet yang memerlukan perkhidmatan ini aku rasa leh la cuba tengok perkhidmatan dari MOL dan PayPal ni... selamat mencuba.. aku promote jer kan dapat apa pun hahaha hanya sekadar memberi maklumat untuk rakan-rakan blogger.

No comments:

Post a Comment