Pages

Tuesday, 20 July 2010

Trip To KL 16/07/2010

Di hentian RnR (Rawat dan Rehat) Bukit merah Lemon nama pena bagi rakan-rakan blogger yang mengenali dirinya bergaya ala-ala gengstar cuba mengugut peniaga di jalanan. Konon-konon nak mintak wang perlindungan lah tu... tetapi peniaga tidak menghiraukan ugutan tersebut... apa kata perniaga cissss badan kurus kedeng cuba nak ugut aku, tengok aku lu sebelum memeras dah la aku ni ala-ala castelo berani jugak tu nak ugut ekekekekek..


Singgah sebentar menjamu selera di restorant mee udang dekat sungai dua ... Ini bukan wang dari hasil peras ugut orang k.. hahaha ini hasil kerja mulia lagi  HALAL beb...
                                         

 Ni salah satu contoh orang kita masa makan pun nak SMS .. Awat sibuk ngan bisnes ka lemon Oiiiiii..

Apa-apa pun kami semua bersyukur ke pada Allah kerana mempermudahkan perjalan dan kami selamat tiba di destinasi yang hendak dituju dan selamat pulang semula ke kediaman rasmi kami di Kangar Perlis..

1 comment:

  1. hoho..amboi...mkn tak ajak...
    ceh ada hari lak nak jadi gangster castello...;p

    ReplyDelete