Pages

Thursday, 5 August 2010

01/08/2010 Bermulanya Kempen Kibar Jalur Gemilang di Stardium Utama Kangar.

Malam kemuncak kempen kibar jalur Gemilang... Ni sebahagian dari pic2 yang aku ambil pada malam tu. Maaf la gambar kurang jelas sikit sebab ambik dari kamera handset pekak aku jer. Program ni di siarkan secara langsung di TV2 kalau tak silap aku la, tapi hanya perucapan dari TPM dan persembahan tarian oleh para peserta yang terlibat jer depa tunjuk, bila mai time kami buat perbarisan masuk ke padang, gambar kami dah tak disiarkan... sedih rasanya... ingat leh masuk TV la sebab dah banyak buang tenga belatih kawat pagi petang siang malam hampir seminggu jugak tu geng, tapi apa pun tarakkkkkkkkkk.






p/s : kepada penganjur apa-apa program pun... pastikan semua kemudahan perseta yang terlibat mencukupi... perkara yang amat penting pasti kemudahan bilik air dan surau sementara di bina agar dapat memudahkan peserta dan penonton yang hadir pada majlis2 tu mudah menjalankan kewajipan kepada yang maha esa... jangan duk pikiq nak buat program dan duk perkemaih nak bagi nampak grand jer, tak fikir kemudahan tempat solat dan sebagainya.. aku rasa sedih sbb benda-benda tu di abaikan.. sebab yang datang tu ramai yang islam dari yang bukan islam.. fikir-fikirkan lah...

No comments:

Post a Comment