Pages

Sunday 1 August 2010

Dapat award lagi...Award dari Teha.


Salam semua, hari ni 1/08/2010 aku dapat award yang sama untuk kedua kalinya. Dulu aku dapat award ni dari Zalin tapi sekarang dari teha apa-apa pun terima kasih ya teha...

Bila dah ambik award ni ada pulak soalan yang perlu di jawab...

Soalan Pertama : Ucap terima kasih kat insan yang tag kita dan jangan lupa masukan link dia sekali..haha
Jawapan : TERIMA KASIH TEHA... link anda dah sy letak kat atas.. :)

Soalan Kedua : Tag 15 Blogger yang anda fikirkan olalala tropika! fantasti bola bola! yaa reba ya rebba! dan sebagainya.. (Boombastic) ni aku yang tambah da....ekekek

Jawapan : untuk soalan ni ambik masa jugak utk aku cari, sebab aku rasa 15 org yg mcm dalam soalan ni aku dah kasi award ni dulu kat depa... ekekek apa-apa pun ten Q sekali lagi utk teha.. good luck.

No comments:

Post a Comment