Pages

Monday, 16 August 2010

Macam Bintang la pulak hehe.. Dapat Award dari zalin..


Salam petang semua, petang ni aku baru saja dapat 1 lagi AWARD dari Zalin . korg nampakkan award kat atas tu, tu la award dia. Nama award tu " FRIEND AWARD " memang friend pun kita dua kan Zalin hehe.. apa-apa pun ko memang best friend aku kat alam maya ni.. akhir kata dari aku, terima kasih banyak2 kerana sudi tag nama aku dalam senarai penerima award ni..

- Terima lah serangkap pantun dari aku -

Pisang emas di bawa belayar,

masak sebiji didalam peti,

Hutang emas boleh ku bayar,

Hutang budi di bawa mati.


Sekaian sahaja dari hamba buat tatapan kalian semua, huhu ayat macam cerita zaman purba kala la pulak hehe.. Kalau ada AWARD jangan lupa tag aku lagi.

No comments:

Post a Comment