Pages

Saturday, 14 August 2010

Plat Kenderaan yang menjadi rebutan rakyat malaysia...

Salam semua pembaca, entri hari ini berkisar tentang plat kenderaan yang menjadi rebutan rakyat malaysia termasuk aku la haha... kepada sesiapa yang duk cadang nak beli kereta baru untuk kegunaan hari raya yang akan menjelang tiba.. haha baru lima hari puasa dah cakap pasal raya aku ni.. kalau ada la kan leh la cuba intai-intai nombor plat yang aku letak kat bawah tu... sumber dari JPJ Malaysia

[Mercedes Benz S-Class milik Khairy Jamaluddin]


- Nombor pilihan paling TOP -

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

- Nombor Menarik -

11 12 13 14 15 16 17 18

19 22 28 33 38 55 66 77

88 99 111 222 333 555 666 777

888 999 1111 2222 3333 5555 6666 7777

8888 9999

- Nombor Panas -

20 21 23 24 25 26 27

29 30 31 32 34 35 36

37 39 40 41 42 43 44

45 46 47 48 49 50 51

52 53 54 56 57 58 59

60 61 62 63 64 65 67

68 69 70 71 72 73 74

75 76 78 79 80 81 82

83 84 85 86 87 89 90

91 92 93 94 95 96 97

98 100 200 300 400 500 500

700 800 900 1000 1001 1122 1221

1133 1331 1155 1551 1166 1177 1771

1188 1881 1199 1919 1991 2000 2002

2020 2211 2112 2233 2332 2255 2525

2552 2266 2662 2277 2727 2772 2288

2828 2882 2299 2929 2992 3000 3003

3030 3300 3131 3113 3322 3232 3223

3355 3535 3553 3366 3636 3377 3773

3388 3838 3399 3939 3993 4000 5000

5005 5515 5115 5522 5533 5353 5335

5566 5665 5577 5775 5588 5885 5599

5995 5000 5006 6611 6116 6622 6633

6336 6655 6556 6677 6776 6688 6868

6886 6699 6969 6996 7000 7007 7070

7711 7171 7117 7722 7227 7733 7373

7755 7557 7766 7667 7788 7878 7887

7799 7997 8000 8008 8811 8181 8118

8822 8228 8833 8383 8338 8855 8558

8866 8668 8877 8778 8899 8989 8998

900 9009 9911 9119 9922 9229 9933

9339 9955 9559 9966 9696 9669 9977

9779 9988 9898 9889

P/s : Jangan mengambil kesempatan atas nombor2 yang di atas, bagi tujuan terlarang ( tikam ekor)  haha. Sesungguhnya amalan berjudi dan tenung nasib itu sebahagin daripada DOSA BESAR.

4 comments:

  1. aku suke sangat no flat 2 nombor je al..senang sikit..xde orang nak tikam no.ekor guna no flat aku nnt..hahaha..

    ReplyDelete
  2. Zalin ko jangan ingat 2 nombor tak boleh taik eko ni tikam. Rasa2 aku cuma 1 no. jer kut yang x ada... ko kena cari plat 1 hingga 9 jugak la baru bebas dari tikaman dorg ekekek...

    ReplyDelete
  3. aku mmg minat no plat nie..aku tunggu BMW jer kuar ^_^ ade laa no, xleh reveal, nnti byk pesaing utk tender..hahaha

    ReplyDelete
  4. aku ade no plat MY 6969

    sape berminat boleh kontek aku 017 3411366

    harga bukak 30 k. harga boleh negoii lagi ye...

    ReplyDelete