Pages

Wednesday, 29 September 2010

Beautiful Blogger Award menjadi milik ku.

Buka-buka blog pagi ni kat Shoutmix terteta ayat ni, ade award utk kamu... tersenyum aku seketika :)



Award ni datangnya dari Zalin, Zalin merupakan salah seorang rakan blogger yang aku kenal semenjak mula-mula penglibatan aku dalam dunia blogging ni. Beliau ni memang seorang yang baik hati, kenapa aku berbicara sedemikian, ini bukan nak bodek atau istilah yang seangkatan dengannya tapi aku nyatakan secara jujur dan ikhlas bahawa beliau memang seorang rakan yang setia dan banyak dah Award yang dia bagi kat aku haha.  :)

Thanx Bro kerana bagi aku award ni. 


Ada soalan yang kena aku jawab pulak ni.

1. Thanks the person who gave you the award and link the person
Terima kasih banyak2 zalin kerana sudi kasi award ni kat aku :)

2. Spread the words to 15 bloggers who you like and you think their blogs are awesome!


3. Tell 7 things about yourself

> Pemalu sbb tu gambar aku tak di siarkan kat blog :)
> Peramah dengan org yang dikenali.
> Pendiam dengan org yang tidak dikenali haha :)
> Seorang yang baik hati.
> Perasaan mudah tersentuh.
> Tak suka dengan org yang suka menunjuk dan sombong.
> Aku dah berkahwin, mempunyai seorang isteri dan seorang anak :)
> Aku org Kedah :)

Betul x apa yang aku jawab tu? kalau x mintak kawan2 pebetulkan ye... :)

12 comments:

  1. wuahhhh tq2...nnt krole bat ek

    ReplyDelete
  2. Sama2 krole, semuga kita semua menjadi sahabat blogger yang setia :)

    ReplyDelete
  3. salam... wanzi singgah sini nak ambil award... terima kasih ye..

    minum air sambil berlari...
    air tumpah di atas serban...
    kenapa wanzi menyepi diri...
    sebab shoutmix dah kena ban...

    ReplyDelete
  4. aku yg baru pun lekat gk..aduiyai..haha

    ReplyDelete
  5. Bawa air berhati2...
    bawa ia di atas dulang...
    Rasa sungguh beruntung dihati...
    kerana anda sudi datang...

    terima kasih semua...

    ReplyDelete
  6. Seraffin, ko baru tapi aku tau hang punya pukulan haha :)

    ReplyDelete
  7. aku kasi semangat kat hang haha :) mcm kita main rekick dulu-dulu.

    ReplyDelete
  8. wow! dapat award! hehe... kembang jap..=)

    ReplyDelete
  9. hehehe..dlu rekick skang blogging plak..ahaks

    ReplyDelete
  10. Jangan lupa semua! buat entri sikit tentang award ni k :)

    ReplyDelete
  11. thanks bro...walaupun aku dah penah dapat...nnt aku bt...

    ReplyDelete