Pages

Tuesday, 7 September 2010

Kad Raya Dari Rakan-rakan Blogger.

Selamat pagi rakan-rakan blogger, apakhabar semua? lusa dah nak Raya, dah siapa baju cantik-cantik untuk ke Masjid dan menunaikan solat sunat Hari Raya Aidilfitri... Jangan ingat nak pakai cantik-cantik hanya untuk g beraya di rumah rakan taulan jer, ke Masjid pun perlu dan di tuntut jugak asalkan menutup aurat. 

Alcatraz dah dapat kat Raya dari dua orang rakan Blogger dan alcatraz menghargai pemberiaan itu, terima kasih kepada anda berdua. Kepada semua rakan-rakan blogger muslimin dan muslimat alcatraz ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI  maaf sekiranya ada salah dan silap dari saya dari mula saya berblogger hingga lah sekarang. Alcatraz tak buat kad Raya Tahun ni, mungkin tahun depan kut alcatraz buatkan untuk anda semua.

Terima kasih atas sokongan anda semua.. alcatraz mula bercuti bermula 13/9 ~ 19/9/2010.

Kad Raya dari norgadis , cantik sungguh dengan suasana merdeka raya.




Kad Raya dari rakan blogger dan rakan sekerja aku syedizz , nampak simple tapi ceria.. 

Kepada semua Raya ni jemput la mai rumah, rumah aku sentiasa terbuka untuk hangpa semua... :)

4 comments:

  1. Terima kasih kerana sudi terima kad raya dari Norgadis. Selamat hari raya Maaf zahir dan batin, moga ceria selalu...

    ReplyDelete
  2. Sangat-sangat sudi tapi maaf le lambuat buat entri ni... :) selamat hari raya juga.. awak beraya kat mana thn. ni?

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya maaf zair dan batin..hehe

    kisah London hanya di http://coretanperantau.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Semperna hari raya, marilah kita memohon maaf diantara satu sama lain...

    ReplyDelete