Pages

Sunday, 12 September 2010

Kesudahan kes kehilangan Jutawan kosmetik tejawab, beliau dibunuh kejam


Kenapa manusia zaman sekarang tidak mempunyai sifat belas kasiahan dan perikemanusiaan? sehingga sanggup melakukan perbuatan dasyat seperti ini. kes buang anak, kes bunuh dan sebagainya berleluasa dalam negara kita. 

Sekarang negara digemparkan pula dengan kehilangan dan kes pembunuhan kejam jutawan kosmetik tersohor negara Datuk Sosilawati Lawiya, penemuan lokasi kejadian setelah tertangkapnya 8 suspek yang di percayai terlibat diantaranya bergelar Datuk ( Syaitan bertopengkan manusia ) dan adiknya Doktor ( berperangai iblis ) membolehkan pihak polis menjejaki lokasi tempat mangsa di bunuh...

Kepada pihak polis aku ucapkan setinggi tahniah kerana bertungkus lumus menjalankan siasatan kes ini dan kes-kes yang lain... Tingkatkan usaha anda untuk menegakkan keadilan dan kedaulatan Negara kita yang tercinta ini...

Kepada si penyangak-penyangak yang terliat dalam kes ini, aku harap anda semua akan berdepan dengan tali gantun dan anda semua tidak terlepas dari hukuman yang setimpal dengan kejahatan hangpa semua ( celaka lah buat hangpa semua ).

Kepada ahli keluar Datuk, aku ucapkan takziah dan bersabar menempuh dugaan dari yang maha esa. Kami juga simpati diatas nasib yang menimpa anda..

7 comments:

  1. dunia nak kiamat..org dah takda belas kasihan. sikit nak bunuh..ape dah tak berharga ke nilai nyawa seseorang tu..kalau ada masalah ke ape, tak payah la sampai nk bunuh bunuh orang...adeeehh...tak paham...

    ReplyDelete
  2. ya dunia dah di penghujungnya, akan timbul golongan mcm ni tak kira islam mahupun yang bukan islam, sifat tamak harta dunia akan mengawal tingkah laku mereka...

    ReplyDelete
  3. kenapalah ada orang2 kejam macam ni kat Malaysia..buat orang lain hidup dalam ketakutan je..

    ReplyDelete
  4. jahatnya penjahat.semoga temu jalan pulang.

    ReplyDelete
  5. Doa banyak2 kepada Allah, supaya akhir hidup kita tak sebegini..

    ReplyDelete
  6. kenapa yer kalau kes yg di sensasikan kat media mass polis bertindak cepat,sekejap je dah settle..

    ReplyDelete
  7. kadang terfikir jugak mcm tu... :) kenapa ek?

    ReplyDelete