Pages

Monday, 11 October 2010

LPKP Buat kerje ke tak ni !

Mai kita tengok gambar kat bawah ni... Gambar kemalangan di K 223 Lebuhraya Plus berhampiran susur simpang Ampat, Alor Gajah, Melaka... Salah siapakah ini? memang ajal maut di tetapkan ALLAH, namun kalau kita sendiri yang mencarinya ( maut ), maut akan datang kepada kita !


Bila dah berlaku kemalangan macam ni siapa yang perlu di persalahkan? dan yang menanggung mereka kat bawah ni.


Perlu di kenakan tindakan tegas kepada syarikat dan pemandu yang tidak patuh kepada undang-undang jalan raya... 

6 comments:

  1. Bukan salah LPKP ajer...kalau yang dok pegang stering tu pun bermasalah, buat lah jalan macam litar sepang pun, eksiden jugak...
    The Sharkox: Gambar-gambar dan keterangan saksi 10.10.10

    ReplyDelete
  2. The Sharkox, aku sokong tu semua yg terlibat perlu mainkan peranan, Jangan pikir diri sendiri jer.

    ReplyDelete
  3. alahai...kalo dah ajal....bawak slow cam kura2 pun leh eksiden...inikan lagi kalo bawak laju...

    ReplyDelete
  4. kalo bawak slow tak lah jadi mayat berkelimpangan mcm tu. walaupun ajal dah sampai.

    ReplyDelete
  5. tak kira sapa, yg pegang stereng, yg naik kenderaan, yg jaga lalu lintas..semua kena bertanggungjawab & buat keja masing2

    ReplyDelete
  6. Sy sokong pendapat MamaYatie tu :)

    ReplyDelete