Pages

Friday, 8 October 2010

PM Rusia dapat hadiah kalendar istimewa !


SEORANG pelajar, Lena Gornostayeva menjadi model kalendar untuk bulan Mac 2011 yang dibuat istimewa untuk Vladimir Putin.

Rasa-rasa kalau kat malaysia, ada tak marka-marka yang berani buat benda macam ni haha.. kalau berani cubalah :)  

Cerita lanjut mai baca kat sini : www.kosmo.com.my


3 comments:

  1. kalo kat malaysia wat macam tu gempaq la jawabnyer...


    JEMPUT BACA DI BLOG SAYA
    Jom Beristeri Rehat
    Kisah hari jumaat
    Gambar menarik
    Setem untuk Menyumpit

    ReplyDelete
  2. ko tak nampak ke mem pm kita...his his his

    ReplyDelete
  3. sumpit bukan sekadar gempaq, boleh gempa bumi malaysia kita ni :), b.r.u.t.a.l.s.o.l.o apa mem pm, memang dah selalu nampak pun hehe :(

    ReplyDelete