Pages

Sunday, 3 October 2010

Selesa Hotel JB

Selesa Hotel JB (aku Google je pic ni)


Kenapa Tajuk entri kali ni mengenai Selesa Hotel JB, tentu semua nak tahu kan?. Ok mai alcatraz cite sikit kat sini, jam 8.00 malam nanti alcatraz akan bertolak ke JB (JOHOR BAHRU) untuk mengikuti Kursus Asas Penyelenggaraan Bangunan yang di anjurkan oleh Jabatan Tenaga Manusia, Putrajaya. Pada esok hari 4~7/10/2010 bertempat di Selesa Hotel JB lah haha. 

Sebab tu entri ni leh keluar kat blog ni, buat anda semua sahabat alcatraz terlebih dahulu ingin memohon kemaafan sekiranya alcatraz tak dapat nak menjeguk (ziarah) blog-blog korg semua dalam tempoh yang di maklumkan tadi dan alcatraz akan membalas kunjugan anda sekiranya terdapat kemudahan wifi disediakan kat situ. kalau tidak kena tunggu balik kangar pulak laaa. Berblogwalking lah secara sihat untuk kemajuan kita semua.

P/s : Kepada blogger yang tinggal kat JB, yang nak kenal lebih dekat dengan alcatraz ziarah la alcatraz kat sana. kawan2 doakan keselamatan alcatraz yer, TQ I LOVE U ALL :)

4 comments:

  1. Moga selamat sampai dan selamat kembali bro..

    ReplyDelete
  2. waaa....bestnya...boleh gi jalan2 tu...
    hehehhe..kalau sempat lah...
    semoga selamat pergi dan balik

    ReplyDelete
  3. saya org johor...tapi saya x de kat johor...huhuhu

    ReplyDelete
  4. sekarang bru blh jgk blog, kat md lakin skrg. Ada wifi aku sental lah, tq semua yg mendoakan aku.

    ReplyDelete