Pages

Tuesday, 31 May 2011

Minyak, gula, tarif elektrik lepas ni benda apa pulak yang nak naik harga?...

Minyak RON 97

Gula bukan gula-gula...

Tarif Elektrik...

Lepas ni apa pulak yer... ( Tungguuuuuuuu. )

12 comments:

  1. aku sokong kedua2 komen tu hehe... aku dah naik asap kat sini...

    ReplyDelete
  2. bila dah semua naik minyak, kita bako jer depa tu hehe...

    ReplyDelete
  3. naik kering..ehehhehe,boleh ke diterima pakai..

    ReplyDelete
  4. naik meluat..hehhe..tensen2..

    ReplyDelete
  5. cuba depa pikiq masyarakat kita yang susah tinggal di kampung sana... bila harga naik depa nak makan apa?

    ReplyDelete
  6. Aku rasa lepas ni, semua naik... :) nasib2...

    ReplyDelete
  7. aku naik pening...semua naik , gaji tak naik2...hujan saja turun...

    ReplyDelete
  8. kerajan kata rakyat semua kena lah bersabar, kan kita ni satu malaysia hehe...

    ReplyDelete