Pages

Wednesday, 1 June 2011

Blogger Oh Blogger, kenapa jadi macam ni, haru biru dibuatnya...

Selamat malam semua apakhabar? alcatraz doakan semua sihat, jam dah nak hampir ke pukul 11.30mlm mata pun dah mengantuk badan rasa letih sangat kalau layan tido waktu-waktu macam ni kan best...

Sebelum melabuhkan tirai berblog malam ni, alcatraz sempat BW keserata blog kawan-kawan, tetapi yang alcatraz heran kenapa ramai sangat diantara sahabat yang buat entri pasai satu isu ni ' blogger penipu ' sapa yang dah kena tipu ni, macam-macam hal lah blogger kita sekarang ni...

Kita blogger kat tanah Melaya ni bukan ramai sangat pun, ada sampai juta-juta ka? aku tak pasti kita kena buat satu kajian khusus la kalau nak kepastian... Apa-apa pun aku harap kepada semua yang terlibat jangan kecoh-kecoh cari jalan terbaik untuk menyelesaikan masalah yang timbul tu dan kepada yang nak tau lebih lanjut tentang isu ni boleh baca sambungannya kat SINI...

No comments:

Post a Comment