Pages

Thursday, 2 June 2011

Pendapatan sampingan | Nuffnang memang best | Terbaik untuk blogger...


Selamat malam semua, apakhabar? alcatraz harap semua sihat. alcatraz nak berkongsi kegembiraan dengan anda semua dengan apa yang alcatraz dapat semalam... Tengok gambar kat atas tu semua dah tau apa yang alcatraz dapatkan ' cek dari Nuffnang ' memang sebelum ni alcatraz duk tunggu-tunggu kedatangan cek ni...

Bak kata sahabat kita saudara ammboi beliau pun gembira sebab dapat BE baru-baru ini hehe, seronok dan gembirakan ammboi?... Ucapan jutaan terima kasih kepada pihak nuffnang yang sudi memberi kesempatan kepada blog alcatraz yang tidak seberapa ini menjana pendapatan bersama nuffnang, nuffnang memang terbaik...

Selama alcatraz berbloging pendapatan yang pernah alcatraz terima hanya lah dari Nuffnang, kepada blogger-blogger baru yang ingin menjana pendapatan sampinggan melalui blog, nuffnang ada lah platform terbaik untuk anda...

3 comments:

  1. berapa jumlahnya?nak tau gak ni..hehe..apesal di tutup nilainya tu?

    ReplyDelete
  2. sikit jer, tu sebab malu nak tunjuk hehe... Tapi syukur lah dapat jugak buat belanja dapur...

    ReplyDelete
  3. tertanya-tanya berapa la jumlahnya hehe

    ReplyDelete