Pages

Sunday, 13 June 2010

CERITA TENTANG NUFFNANG.

Pertama sekali aku nak cite tentang pendapatan sampingan yang anda blh dapat dengan menyertai nuffnang ni. cth pendapatan aku kat atas tu la..ekekekek :)





ini salah satu kelebihan nuffnang daripada pesaing2 nye yang lain. banyak buat aktiviti dan ramai ahli di jemput tapi aku jer yang tak pergi kalau tidak aku pun dapat sijil tu.. tapi bagus la aku rasa aktiviti sebegini kalau nak buat lagi jemput la aku sama k.

Bagus tak bagus siap ajak kita minum coffee lagi tu.. fikir2kan lah ye, sapa nak join jom ler.

No comments:

Post a Comment