Pages

Tuesday, 8 June 2010

- Jersey pasukan bola sepak piala dunia pilihan anda -



PROMOSI TERBARU DAPATKAN SEGERA

Harga sehelai RM 38.00
Kos Penghantaran RM 10.00

Sesiapa yang berminat tu leh lah call aku, kalau leh mai ambik sendiri blh jimat RM 10.00 tapi kalau yang jauh tu nak buat mcm mana, sambil2 menonton pasukan anda beraksi kat TV dan anda siap pakai baju pasukan pilihan anda tu sekali baru ada feel kan.

6 comments:

  1. baju bola saiz budak2 ada jual x??
    nk belikan adik
    duduk gila nk baju bola..
    =p

    ReplyDelete
  2. baju saiz budak pun ada adik pakai saiz apa, berapa tahun umur adik tu?

    ReplyDelete
  3. adik umur 10 tahun n 8 tahun..
    ada ke?
    1 set dgn seluar ada?

    ReplyDelete
  4. wei,aku nk beli jersi satu!!!!huhhu
    kozambo.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. haha.. nak beli banin duit la bro...ekekekek..

    ReplyDelete
  6. terima kasih atas informasi tentang bola sepak ini =)

    ReplyDelete