Pages

Thursday, 5 August 2010

Kempen Kibar Jalur Gemilang. Part II

 Salam kepada semua pembaca, mcm wartawan pulak aku ni...pic2 di bawah merupakan sambungan daripada entri kempen kibar jalur gemilang. part 1, tengok lah berapa tekunnya kami menjalankan latihan. yang paling best persembahan terjun payung dan aksi rempit dari kumpulan tato angkatan tentera, nak tau kenapa, sebijik moto depa boleh naik sampai 20 org. ni dah jadi macam naik van.. hehe.. pesan aku kat depa tu hati-hati semasa buat pertunjukkan sebenar, tak jatuh tak pa kalau jatuh hangpa jugak yang kena.. haha.








No comments:

Post a Comment