Pages

Tuesday, 12 October 2010

Pelik bagi kita, biasa buat mereka.

Cara orang afrika menangkap ular anakonda, Pelik buat kita tetapi biasa buat mereka. jom tengok bagaimana caranya... Gambar-gambar di bawah ni menceritakan segalanya, Kalau lepas ni ada di kalangan anda yang rasa nak cuba buat macam tu pun boleh buat laaa... ( Resiko tanggung sendiri lah Bro... ) berani buat berani tanggung laaa haha.











9 comments:

  1. saya dah penah buat entry ni...hehe tp lupa letak dlm label mana..hehe

    teruskan berblog okeh..hehe

    ReplyDelete
  2. MissYaniAbdullah, terima kasih kerana sudi komen dan kata-kata semangat anda :)

    ReplyDelete
  3. alamak bro..citer psl ularrr ni ade cam ngeri sket arrr...

    ReplyDelete
  4. ctpayong, memang ngeri, kalau kat dalam lubang ulaq tu mcm2 blh jadi... silap-silap ulaq tu yg gappp dia dulu hehe :)

    ReplyDelete
  5. ctpayong, memang ngeri, kalau kat dalam lubang ulaq tu mcm2 blh jadi... silap-silap ulaq tu yg gappp dia dulu hehe :)

    ReplyDelete
  6. negro nie betul2 brani.. potong org pun boleh...

    ReplyDelete
  7. puak-puak ni buakan sekadar ular jer yang depa tangkap, silap hari bulan org pun depa makan haha :)

    ReplyDelete
  8. nampak macam best je....begitu mencabar...
    nak try lah sekali.....

    ReplyDelete
  9. apa eita ckp nak try, emmmm berani ker? :)

    ReplyDelete