Pages

Thursday, 7 October 2010

Kembali beraksi

Salam, apakhabar semua? alcatraz harap anda semua sihat, alcatraz baru jer tiba dari JB. Terima kasih kepada kawan-kawan yang mendoakan keselamatan pergi dan balik alcatraz. Tiba-tiba datang pula semagat nak buat entri, sebab sudah hampir seminggu tak berblogging di sebabkan mengikuti kursus kat JB. 

Best jugak kursus kat JB tempoh hari, apa tak nya disamping mendapat ilmu dari kursus yang di ikuti dapat juga membesarkan badan ini dengan makanan yang lazat-lazat kat hotel tu, hehe sampai tak menang tangan dibuatnya memegang garfu dan sudu.

Time makan aku datang sini laaa...

OK lah itu sahaja yang dapat alcatraz berkongsi cerita dengan anda semua, mata alcatraz pun dah ngantuk, tidur atas bas tadi pun tak nyenyak, perjalan mengambil masa hampir 12 jam dari JB ke Kangar menduga kesabaran ku.

No comments:

Post a Comment